måndag 13 april 2009

Tjabba Tjena Hallå!

Så det har varit ett tag sen jag har bloggat, det är så otroligt tidskrävande och jag har helt enkelt inte velat göra det...lite lat men så får det va. Nu är det bara 2 månader kvar drygt, kommer ta en buss här ifrån den 29de Juni och sen så lär det ju ta 35 timmar att komma hem därifrån. Tror att vi har en till AFS grupp träff innan vi får åka hem, jippie!

Allt flyter på som vanligt här, friidrotts säsongen har börjat nu och jag är Geneva's 3de bästa 1600 meters löpare, se på fan, så det kan gå :) Jag springer också 800 meter men det är allt för jobbigt för mig så jag är inge bra på det. Träningen är väldigt mycket lättare nu än va det var med brottningen, min mage har helt klart drabbats hårdast av det. Ska jobba hårt på att fila bort det tills att jag kommer hem men vi får se hur det går, har inte alls gått bra nu under påsken med allt godis som har ätits, inte alls bra. Aja nu är påsk lovet slut så jag får ta tag i det när jag kommer tillbaka till skolan, förhoppningsvis kommer allt godis som jag har sammlat mpå mig räcka hela vägen tills att jag åker hem.

Förutom att jag har blivit tjock så mår jag bara bra, skakade nyligen av mig en förkylning med hjälp av Nyquil, en underbar medicin som botar mer eller mindre alla symptom. Det resulterar dock i att man somnar och sover väldigt, väldigt länge. typ 15 timmar. Jag tror det är vädret här som får mig att bli å förkyld, det växlar mellan 20 grader och sol till minus 10 och snö så det är klurigt.

Skolan är mer eller mindre klar, typ 30 dagar kvar, det som kvarstår är Prom den första maj och sen avslutningen, så det är trevligt. Jag har lyckats få tag i en prom dejt, fråga mig inte hur det måste vara en medfödd gåva jag har. Jag säger så inte för att verka tuff, även om jag är otroligt tuff och (attraktiv) andra coola grejer, utan för att min "bjuda-ut-flicka-på-date-förmåga" går att jämföras med en 3årings utan större svårigheter. så...>nervös fot-fummel< Kanon!

Jag har fortfarande inte skaffat någon tatuering, vilket är synd, men nu när jag är fet så känns det hela så mycket mindre attraktivt. Jag hade inte planerat att bli fet så snabbt igen, finns ju få saker som är så läckert som en fet man med en tatuering som han envisas med att visa, trotts att den är gömd bakom dalar och berg av fett. >Sarkasm!! WOHOO!< ( inte att jag är fet utan att det är attraktivt, det är alltså inte attraktivt, NEJ! NEIN! NO! attratktivus Nottu! (det sista var latin för er som inte visst det)) (YEY Dubbel parentes!)

Okej lite mycket parenteser där, ber om ursäkt för det, jag blev lite uppspelt...men det är ju inte så att folk läser det här ändå så...SNOPP! >FNiSS<

Hur som helst, förslag på tatts är välkomna, nu ska jag gå och göra något annat som troligen är helt meningslöst och kan vara farligt för mig och mänskligheten, såå...Hej Svejs!

1 kommentar:

  1. På tal om "snopp" så kan du ju kolla in detta: www.youtube.com/watch?v=8jizYPsUgSM

    vill du gå vidare i ämnet finns denna allmänbildande snutt:

    www.youtube.com/watch?v=Uc6LTcaHSoo

    Ha de!

    SvaraRadera